maandag 21 september 2009

fantastival

Gister naar Fantastival in Oss geweest.
Erg leuke acts, ik weet niet meer hoedat ze heette maar
het ging om twee bijzondere types (soort kampertjes) die in een grote botsauto door de straten van de Osse binnenstad reden, op zoek naar "mooie" dames (ongeacht de leeftijd). Ze gaven me daar een show weg, van mannen die eens een vrouw verleidde. Erg humoristisch, het publiek werd er helemaal in meebetrokken.
Daarna bij de Groene Engel ons keeltje "gesmeerd".

4 opmerkingen:

  1. Sorry, niet erg slim van mij om lichtgele tekst te gebruiken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Help!! hoe verander ik dit?
    Of een geheel nieuw bericht plaatsen??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Christa

    Ik heb de gele kleur veranderd in zwart. Boven in de taakbalk zit een kleurenschema bij elk bericht. Groetjes, Mieke S

    BeantwoordenVerwijderen