zaterdag 8 augustus 2009

Agenda




Ding 13

Zojuist de AGENDA toepassingen van google bekeken. Ik heb me aangemeld en ik denk dat ik deze zeker zal gaan gebruiken.Vooral als je meerdere werkplekken hebt. Zo'n digitale agenda biedt veel mogelijkheden Lees in ieder geval de handleiding. En ik denk zelf dat je door het gebruik gaat zien wat voor jou van toepassing is. Ik heb het nu even vluchtig bekeken en het een en ander uitgeprobeerd. Maar er zijn zoveel mogelijkheden dat het een studie op zich is om het allemaal te gebruiken. Bovendien beschik ik alleen maar over een pc en niet over al die andere speeltjes...
In dit verband moest ik denken aan de schoolagenda van vroeger volgeplakt met filmsterren en plaatjes.. Digitale agenda's een grote ooruitgang??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten